Testimoni Set Hamil Shaklee oleh Puan Erda

Sembab di Tangan & Kaki Surut Dalam 3 Hari dan BP Tidak Rendah Lagi!


Assalamualaikum dan Salam Jumaat semua :)

Today Nad happy sangat sebab customer Nad ni pregnant dan tunggu masa nak bersalin cerita berita gembira kat Nad. Jom kita baca apakah khabar gembira tu:



Puan Erda beli Vitalea, Vita C, B Complex, Zinc, Ostematrix, Lecithin, Alfalfa dari Nad 2 minggu lepas. Masa tu dia 36w pregnant. Bila sampai je Shaklee, terus Puan Erda cuba Vitalea, Vita C, B Complex, Zinc, dan Ostematrix (Lecithin & Alfalfa kalau preggy takleh makan ya). Syukur Alhamdulillah, hasilnya seperti yang anda baca di atas :)








Kaki dan tangan Puan Erda dah tak sembap lagi.  Ostematrix (Calcium Shaklee) memang membantu surutkan bengkak disebabkan oleh water retention. Badan jadi tak mudah letih dan cergas, siap boleh jalan2 kat shopping mall lagi katanya. Itu baru 3 hari amalkan hehe :) Badan cergas sebab Vitalea, Vitamin C, dan B Complex memberi tenaga.

Masalah sembelit juga sudah tiada lagi :) Ya Ostematrix juga melawaskan perkumuhan.

Kalau sebelum ni BP reading cukup-cukup makan je, Alhamdulillah setelah mencuba Shaklee, dah naik jadi 11.9.  Iron (zat besi) dalam Vitalea membantu penghasilan sel darah merah. Zat besi adalah komponen utama dalam sel darah merah yang menghantar oksigen ke seluruh badan untuk memastikan kelangsungan hidup. Jangan main2 kalau BP reading selalu low ya. Bahaya untuk ibu dan bayi.

Happy dengan hasilnya, lepastu Puan Erda nak order ESP pulak :)

Kenapa Puan Erda dah makan even sebelum deliver lagi? Sebab dalam pregnancy set juga ada semua yang Puan Erda ambil tadi cuma bezanya, dalam Confinement Set ada Zinc untuk menyembuhkan luka selepas delivery.


Nadiah
012 229 5680

Post a Comment

0 Comments