January 25, 2013

Testimoni AJHT, Ostematrix, Omega Guard: Mak Dah Mudah Solat, Tiada Sakit Yang Mencucuk Lagi

"Sejak kebelakangan Mak sering mengadu sakit sendi & tulang punggung sehingga dia sukar untuk tidur malam, terutama bila setiap kali bangun dari duduk. Lutut pun rasa cam mencucuk-cucuk.

Selepas 4 hari konsisten makan:
AJHT 2 biji 
Ostematrix 2 biji
Omega Guard 1 biji

Mak kata,
"Alhamdulillah la, Mak rasa lega skit selepas mkn vitamin Shaklee tu. Mak dah boleh tido malam takde dah rasa sakit kat punggung ni, bila bangun dari duduk pun dah tak sakit lagi, nak solat pun mudah. Lutut pun tak rasa mencucuk sangat. Ada kurang laa.."

Alhamdulillah syukur ya Allah. Engkau berikanlah kesihatan yg terbaik buat ibubapa ku semoga mereka mudah utk beribadat kepadamu... amin." - Puan Nurul Azliza



Untuk Info & Order: 
Nadiah Suhaidi
Shaklee Independent Distributor 
Shaklee ID - 869533
Email: n_nadiah@yahoo.com 
SMS/Whatsapp: 012 229 5680

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda :)

Disclaimer

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...