January 06, 2013

Testimoni AJHT: Sakit Lutut Hilang

Masalah sakit lutut

"Pagi td kakakku mengadu tentang sakit kat lutut, yang katanya sudah seminggu sakit. Disangkakan mungkin kerana cuaca sejuk. FYI, kakakku sudah 48thn.

Wah mcm orang mengantuk disorongkan bantal, lalu aku pun suggest dia makan AJHT ni. Sebab kebetolan memang aku ada borong stok AJHT baru2 ni.

So dia pun setuju untuk cuba, kut2 boleh mengurangkan rasa sakit tu. Dia nak ambil sebiji sehari sahaja...pesanku, kesannya selalu dalam masa 5 hari, InsyaAllah boleh elok.

Petang tadi, masa keluar gi giant, kakakku cakap, kaki dia dah tak sakit!!! Aku terkejut! Ingatkan dia tak makan lg, mungkin masih berkira2 untuk makan. Rupanya dia dah pun cuba, tp ada sedikit rasa kebas2, mungkin tindak balas AJHT terhadap sendi2 tu kan.

Tapi sakit yang ditanggung dah mcm tak rasa..katanya lah.

Syukurr Alhamdulillah...tak sangka plak dlm pd duk promote, terjadi pd ahli keluarga sendiri, dan terbukti berkesan. Jom kita kasi promote lg untuk org tua kita plak..
Cadangnya nak hadiah 1 pd mak mertua plak sebab dah lama menanggung sakit lutut ni..harap2 dpt membantu..:)" - Puan Musliana


Untuk Info & Order: 
Nadiah Suhaidi
Shaklee Independent Distributor 
Shaklee ID - 869533
Email: n_nadiah@yahoo.com 
SMS/Whatsapp: 012 229 5680

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda :)

Disclaimer

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...