February 07, 2013

Testimoni Set Kurus Shaklee: Turun 5.4kg Dalam 20 Hari

"Sudah 20 hari ambil Lecithin dan Herblax, dah turun 5.4kg. Baru timbng tadi. Memang siok. 

Makan benda ni rasa bertenaga. Nak makan nasi ke, buah ke, tiada masalah. Kalau macam (xx2) tu gila. Sampai aku pun nak pitam. Pantang pulak macam-macam. Tak boleh makan buah la, oat pun tak boleh.

Nanti nak try Omega pulak dah kata kuat lagi kan. Hehe. Aku kan lemak tepu." - Pelanggan Puan Syahrina


Untuk Info & Order: 
Nadiah Suhaidi
Shaklee Independent Distributor 
Shaklee ID - 869533
Email: n_nadiah@yahoo.com 
SMS/Whatsapp: 012 229 5680

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda :)

Disclaimer

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...