Testimoni Set Hamil Shaklee: Proses Bersalin Amat Mudah


"Saya baru bersalin anak ke-3. Seorang Princess yang sangat adorable. Teringin nak berkongsi testimoni saya selepas merasai perbezaan pengalaman hamil tanpa vitamin Shaklee untutk 2 anak saya sebelum ini dan selepas hamil anak ke-3 dengan vitamin Shaklee untuk kehamilan.

Sepanjang kehamilan anak ke-3, saya ambil Vitalea, Vita C, B Complex, Omega Guard, dan Ostematrix since saya memang tak suka minum susu. 

Saya 

1. lebih bertenaga
2. tiada rasa loya
3. lebih cergas dan 
4. kulit saya semakin cantik tanpa pigmentation

Sampai lah ke saat melahirkan. Saya masih rasa sihat dan bertenaga. Sehinggakan proses bersalin kali ni sangat mudah dan cepat.

Kalau sebelum ni, selepas keluar tanda, sakit kontraksi memakan masa 2 hari dengan bukaan serviks baru 2 cm. 

Tapi kali ini, sakit kontraksi berlaku sangat sekejap. Sejurus sampai ke hospital, doktor cek bukaan serviks dah 7 cm. Diusung terus ke Labour Room. Sedang nurse & doktor buat persiapan untuk sambut baby, saya terus rasa nak meneran. Doktor cuba cek bukaan serviks, memang dah 10 cm. 



Dengan 2 kali push sahaja, saya selamat melahirkan baby girl yang sangat comel. Kulit baby sangat halus mulus, putih merah. Doktor pun puji, uri cantik, luka perinium sangat minimal dan proses jahitan sangat mudah.

Baby pun sangat baik. Disebabkan susu badan saya dah mula mengalir sejurus melahirkan, baby terus tidur kekenyangan." - Puan Anna Eddy



Untuk Info & Order: 
Nadiah Suhaidi
Shaklee Independent Distributor 
Shaklee ID - 869533
Email: n_nadiah@yahoo.com 
SMS/Whatsapp: 012 229 5680

Post a Comment

0 Comments