May 05, 2013

Testimoni Omega Guard: Bakar Lemak, Cantikkan Kulit, Kuatkan Memori, dan Menyihatkan Paru-paru


"Saya nak kongsi pengalaman saya sejak amalkan makan Omega Guard ni.

Mula-mula saya ambil untuk bakar lemak. Perempuan memang tak dapat dipisahkan dengan nak cantik dan slim, betul tak? 

Lepas tu, saya dapat tahu Omega Guard ni boleh beri kulit cantik juga. Wow, terbaik la mcm ni kan. dah la sy ni mmg ada masalah kulit, overweight pula tu. 

Gali punya gali didapati Omega Guard ni boleh kuatkan memori. Ni saya memang perlu sangat sebab saya ni mudah lupa. Selain itu, Omega dapat menyihatkan paru-paru. Jadi sekarang ni kalau sejuk, jarang dah batuk. Selesa je rasa paru-paru ni.

Memang banyak faedah yang didapati bila mengamalkan supplement Omega Guard Shaklee ni." - Puan Kalsom


Untuk Info & Order: 
Nadiah Suhaidi
Shaklee Independent Distributor 
Shaklee ID - 869533
Email: n_nadiah@yahoo.com 
SMS/Whatsapp: 012 229 5680

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda :)

Disclaimer

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...