September 09, 2015

Ostematrix Shaklee Mudah Ditelan


One of my favourite supplement. 4 biji sebelum tidur. Sekali telan macam licin je. Senang je nak masuk tekak. Hehe. Kalau tak ambil sebelum tidur, esoknya liat sikit nak bangun tidur. Mudah sakit pinggang. Hehe. Sebab hari-hari tak makan makanan / minuman yang cukup keperluan Kalsium badan. Terpaksa lah Nad topup dengan supplement Ostematrix Shaklee yang dibuat dari bahan semulajadi ni ;)

Dah lah menyusu 2 orang budak comel. Siang sangat busy. Tak sempat tidur siang. Bangun paling awal, tidur pulak paling lambat. Tidur pulak terjaga-jaga sebab menyusu. Memang perlu cukup nutrisi untuk kekal cergas :)

012 229 5680
Nadiah Suhaidi
Your Certified Shaklee Product Consultant

1 comment:

  1. Syida pun makan oste setiap malam...memang tak boleh nak berpisah..hehe

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda :)

Disclaimer

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...