September 04, 2015

Rahsia Beli Domain Murah di Malaysia

Assalamualaikum semua!

Alhamdulillah blog ni dah jadi sihatcomelceria.com, tak jadi .blogspot.my dah! Perasan tak? Hihi.

Murah je tau Nad beli domain ni!

Bukan RM 100

Bukan RM 70

Bukan RM 50

Bukan RM 30

Bukan juga RM 10!!

RM 3.92 sahaja! (insert muka teruja di sini hihi)

Kat mana?

https://my.godaddy.com/



Cara nak beli dan nak guna? Mudah sangat! Instruction cara nak beli di sini dan cara nak guna domain di sini.

Nad beli semalam petang, dan tengah malam semalam dah boleh tukar domain dah. Memang mudah sangat :)

Kalau dah berjaya, jemputlah komen di bawah ni ye!

All the best! :)

Love,
Nad

3 comments:

  1. Wah yeke murahnya nad..nak try la mlm ni

    ReplyDelete
  2. Baca entry pun dah tau teruja, hehe.

    ReplyDelete
  3. Huntungla.. dapat domain murah. Tahniah. Tapi buat masa ni hosting saya masih ada setengah tahun lagi. Maybe lepas tamat nanti,

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda :)

Disclaimer

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...