October 30, 2016

4 Testimoni Lecithin Untuk Bengkak Susu

Assalamualaikum semua :)

Anda pernah kena bengkak susu tak?

Nad pernah kena tau. Demam, sakit-sakit badan. Tak macam demam biasa tu. Tak best sangat rasa.

Cik B keras dan kemerah-merahan kat kulit.

Masa tu beberapa bulan lepas lahirkan Zahin (anak pertama). Sebabnya Nad cuba makan terung. Makan seketul je. Ingatkan dah ok. Dan biasalah kan, tak percaya sangat tentang 'angin' yang orang tua selalu sebut tu. Dah kena baru lah tahu kan. Haha. Learn the hard way :D




CARA KURANGKAN BENGKAK SUSU

1. Berus Cik N dengan berus gigi
2. Mandi dengan air suam
3. Letakkan towel suam kat keliling Cik B
4. Tuam Cik B
5. Urut Cik B
6. Ambil 6 biji Lecithin (fat emulsifier)
7. Ambil 3 biji Omega Guard (fat emulsifier)

Ni kawan Nad bengkak susu sebab baru lepas beranak. Dia amalkan Lecithin 3 biji je dah lega bengkak susu dia. Alhamdulillah.

Testimoni #1


Testimoni #2


Testimoni Lecithin Shaklee untuk Bengkak Susu - Puan Ira

Testimoni #3
Testimoni Lecithin Shaklee untuk Bengkak Susu - Puan Jannah
 Testimoni #4

Testimoni Lecithin Shaklee untuk Bengkak Susu - Puan Pika

Lecithin ni bukan untuk bengkak susu je tau. Nad amalkan untuk turunkan berat badan ke berat sebelum mengandung. Even selepas cser pun (semasa anak kedua). Alhamdulillah. Lagi testimoni Lecithin klik sini k.

Dan ia bagus untuk tingkatkan daya tumpuan juga! :)

180 biji Lecithin RM 53. Klik di sini untuk mendapatkan harga lebih jimat!


Hubungi kami jika anda sudah membuat keputusan :)

MSE Legacy Sdn Bhd
012 229 5680 (Nadiah)
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bandar Baru Bangi
Pengeposan ke seluruh Malaysia

8 comments:

  1. Fiqah pernah jgk bengkak susu..tp tak sampai demam la..lpsni boleh ambik lecithin la kalau jadi lagi..tq nad :)

    ReplyDelete
  2. syida pun pernah kena...memang sakit sangat n mmg nangis kena..alhamdullah try makan 3 biji omega...lega...:)

    ReplyDelete
  3. owhh nti boleh Ana share psl ni kat mber ana yg baru bersalin hehe

    ReplyDelete
  4. Cik N tu merangkap pada apa? Cik B mamayu kenal laa.. cik N tak kenal.. hihihi

    ReplyDelete
  5. Cik N tu merangkap pada apa? Cik B mamayu kenal laa.. cik N tak kenal.. hihihi

    ReplyDelete
  6. belum pernah buat lagi cik N dgn berus gigi tuh..boleh cuba apply utk lepas beranak no 4 :)

    bengkak susu mmg sakit sampai boleh demam!

    huwaaa :)

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda :)

Disclaimer

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...