August 15, 2018

Testimoni Chewable C Plus : Demam


Testimoni Chewable C Plus : Demam
Pagi ni, Amir kongsikan 1 testimoni dari customer yang sudah mencuba Chewable C Plus untuk diri dia sendiri sebab rasa nak demam.

"Tak masam sangat pun, tapi effective. Tekak yang sakit macam nak demam dah lega banyak selepas makan Chewable C"


Pada yang belum cuba lagi, rasa Chewable C ni sedikit masam yang datangnya dari beberapa jenis buah oren, lemon dan limau gedang (grapefruit). Ia sangat sesuai untuk dikunyah atau dihisap bagi meningkatkan sistem imun badan dan juga menghilangkan rasa pening-pening kepala. Kepada ibu yang tengah morning sickness, boleh juga ambil untuk mengantikan asam biasa.




Berminat untuk mencuba Chewable C Plus ini?

Boleh hubungi kami terus seperti no dibawah :-

012-2295680 (Nad) 
011-20200300 (Hotline) 
012-2372641 (Amir) 

MSE Legacy Sdn Bhd
Page FB : Kedai Vitamin Bandar Baru Bangi
Your Certified Shaklee Product Consultant

COD Bandar Baru Bangi
Pengeposan ke seluruh Malaysia

August 14, 2018

Testimoni : Basic H dan Herbal Blend

Sekarang ini, wabak HFMD telah melanda negara kita dan ribuan kanak-kanak dilaporkan terkena jangkitan HFMD. Even orang dewasa juga tidak terkecuali jika sistem imun badan kita lemah. Dari laporan yang dikeluarkan, wabak yang melanda tahun ini telah berevolusi dan lebih mudah merebak.

Hari ini, Amir nak kongsikan 1 testimoni downline kami sendiri apabila anak beliau suspect terkena jangkitan HFMD pada peringkat awal. Apa yang beliau lakukan adalah lebih kepada mengurangkan kesan kegatalan sebab bayi kecil mudah menangis dan mengaru pada tempat yang gatal.

Testimoni Basic H & Herbal Blend
"Ini kaki anak atul. Petang (6 Ogos), anak mula demam. Esoknya, suhu lagi tinggi, masa pagi selasa tu, atul mandikan dengan basic H untuk turunkan suhu badan. Petang tu juga, badan mula keluar ruam. Hari rabu, ruam keluar kat kaki & lengan tapi dah tak demam. Suhu dah normal, ruam kat badan ada berkurangan. Tapi kat kaki dan tangan still keluar. Atul teruskan juga sapu krim herbal blend dan mandikan dengan basic H. Kulit yang ada ruam pun tak kasar. Tak berair dan tak kering. Elok jer



Keadaan kaki anak Puan Atul
Cuma ruam tu nampak pelik, macam lepuh2. Jadi jumaat tu bawa pergi klinik kesihatan. Doktor kata bukan demam campak. Suspect HFMD walaupun kat mulut & lidah tiada ulser. Anak lalu makan, minum pun ok. SO doktor suruh berjaga2. Banyakkan minum air putih. Atul still teruskan sapu herbal blend dan mandikan dengan basic H. ALhamdulillah, hari sabtu. Ruam pada kaki mengering & berkurangan. Ahad makin kurang. Kulit pun lembut jer, sepanjang anak demam & naik ruam, anak memang tak menggaru.

Ini adalah luahan dari downline kami, Puan Atul yang mencuba produk Basic H dan Herbal Blend cream pada anak beliau.



Berminat untuk mencuba salah satu produk Shaklee ini?

Boleh hubungi kami terus seperti no dibawah :-
012-2295680 (Nad) 
011-20200300 (Hotline) 
012-2372641 (Amir) 

MSE Legacy Sdn Bhd
Page FB : Kedai Vitamin Bandar Baru Bangi

Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bandar Baru Bangi Pengeposan ke seluruh Malaysia

August 12, 2018

Perbezaan Sustained Release Vita-C Plus Dan Chewable C Plus

Perbezaan Sustained Release Vita-C Plus Dan Chewable C Plus
Perbezaan Sustained Release Vita-C Plus Dan Chewable C Plus
Alhamdulillah, sambutan sangat menggalakkan untuk Chewable C Plus walaupun baru 3 hari dilancarkan. Ada beberapa customer yang ingin mencuba Chewable C Plus ni untuk kulit mereka. Bukan tak boleh nak cuba cuma kandungan Vit C dia berbeza. Takut kesan dia ambil masa yang panjang.

Jadi, Amir akan terangkan yang Shaklee juga ada Vitamin Sustained Release dimana kandungan Vitamin C dia lagi banyak compare dengan Chewable C Plus. Bagi memudahkan anda faham perbezaan Sustained Release Vita-C Plus dan Chewable C Plus.  

Amir buatkan dalam bentuk gambarajah agar mudah kita nak faham.

Perbezaan Sustained Release Vita-C Plus Dan Chewable C Plus
Perbezaan Sustained Release Vita-C Plus Dan Chewable C Plus

August 10, 2018

Keistimewaan Chewable C Plus Shaklee

Apa keistimewaan Chewable C Plus Shaklee ini berbanding dengan produk Vit C yang lain yer?

Ini adalah salah satu soalan yang diajukan oleh prospek kami.

Jadi, Amir kongsikan dengan anda tentang keistimewaan Chewable C Plus Shaklee berbanding dengan produk lain di pasaran.

Keistimewaan Chewable C Plus Shaklee
Keistimewaan Chewable C Plus Shaklee
Keistimewaan Shaklee 
• Rasa sitrus yang enak.
• Ditambah dengan serbuk rosehips, bioflavonoid sitrus dan hesperidin untuk meningkatkan fungsi vitamin C.
Keistimewaan Chewable C Plus Shaklee
Tahukah Anda? Badan kita tidak mampu hasilkan Vit C. Ia perlu diambil dari sumber makanan.
Tahukah Anda? 
Secara semula jadi, vitamin C tidak pernah dijumpai sendirian. Makanan yang mengandungi vitamin C juga mengandungi bioflavonoid. Bioflavonoid diperlukan untuk penyerapan vitamin C dan kedua-duanya berfungsi untuk mengekalkan kesihatan. Sentiasa pilih suplemen vitamin C yang mengandungi serbuk rosehips, hesperidin dan bioflavonoid sitrus untuk menyokong sistem imun semula jadi anda.
Kandungan Chewable C Plus Shaklee
Kandungan Chewable C Plus Shaklee

Kandungan 1 tablet Chewable C Plus Shaklee
  • Vitamin C (as Ascorbic acid) 100.00 mg
  • Citrus limon (lemon) fruit extract 8.00 mg
  • Mixed citrus fruit extract 8.00 mg
  • Citrus sinensis (orange) fruit extract 6.00 mg
  • Citrus paradisi (grapefruit) fruit extract 2.00 mg

Berminat untuk mencuba Chewable C Plus Shaklee ini?

Boleh hubungi kami terus seperti no dibawah :-

012-2295680 (Nad) 
011-20200300 (Hotline) 
012-2372641 (Amir) 

MSE Legacy Sdn Bhd
Page FB : Kedai Vitamin Bandar Baru Bangi
Your Certified Shaklee Product Consultant

COD Bandar Baru Bangi
Pengeposan ke seluruh Malaysia

Chewable C Plus Shaklee

Chewable C Plus Shaklee
Chewable C Plus Shaklee mula dijual

Assalamualaikum semua, hari ini ada berita baik sebab salah satu produk Shaklee yang ditunggu oleh ibu-ibu diluar sana mula dijual pagi ini.

Produk apakah itu? Jeng jeng jeng..

Chewable C Plus Shaklee
1 botol Chewable C Plus Shaklee beharga RM52 sahaja. Boleh tahan 3 bulan. 

Alhamdulillah, selepas 1 tahun lebih ia menghilang. Kini selepas melalui beberapa proses register dengan badan kerajaan Malaysia. Akhirnya, lesen penjualan telah pun diluluskan dan boleh dijual seperti biasa.


Apa yang best sangat dengan Chewable C Plus Shaklee ni?

  1. Memelihara kandungan anti-oksidan semulajadi dalam tubuh 
  2. Antioksidan sangat penting dalam melindungi sel kulit daripada rosak dan sangat membantu melambatkan penuaan 
  3. Chewable C Plus Shaklee membantu menguatkan tulang, gigi dan juga gusi yang sihat. 
  4. Ia membantu meningkatkan system imun tubuh badan. 
  5. Tidak mempunyai sebarang pewarna, perasa, pemanis ataupun pengawet tambahan. Rasa oren yang sangat semulajadi masam masam manis, membuatkan kanak kanak sangat sukanya. 
  6. 1 biji chewable vitamin c bersamaan dengan 1.5 biji oren, iaitu 100mg dalam 1 tablet. 
  7. Tablet chew vitamin c, lebih kecil berbanding Sustained Release Vitamin C Plus.
  8. Mudah dihisap dan dikunyah. Kanak-kanak juga boleh ambil untuk boost sistem imun badan mereka
  9. Mencegah mereka yang berisiko mendapat serangan selsema, batuk dan demam.
  10. Ibu yang mengandung, mereka boleh ambil sebagai "kudapan" untuk menghilangkan rasa loya di tekak atau "morning sickness".
  11. Sesuai juga diambil kepada orang yang mabuk kenderaan.
  12. Sesuai juga utk orang dewasa yang kerap mengalami keletihan dan mudah mengantuk.

Berminat untuk mencuba Chewable C Plus Shaklee ini?

Boleh hubungi kami terus seperti no dibawah :-

012-2295680 (Nad) 
011-20200300 (Hotline) 
012-2372641 (Amir) 

MSE Legacy Sdn Bhd
Page FB : Kedai Vitamin Bandar Baru Bangi
Your Certified Shaklee Product Consultant

COD Bandar Baru Bangi
Pengeposan ke seluruh Malaysia

August 08, 2018

8 Makanan Berlemak Yang Orang Malaysia Gemar

Panduan makanan sihat mencadangkan individu dewasa yang sihat tubuh badan menghadkan pengambilan lemak antara 20-35 peratus daripada jumlah kalori yang diambil setiap hari.

Secara purata, pengambilan kalori bagi individu dewasa adalah sekitar 1,500 kalori hingga 2,000 kalori sehari. Daripada jumlah itu, 400 kalori hingga 700 kalori boleh diambil daripada sumber makanan yang mengandungi lemak yang mana nilainya adalah sekitar 44 gram hingga 78 gram lemak sehari.

Dengan mengetahui jumlah lemak yang diambil sehari, ia dapat membantu mengawal jumlah lemak dan kalori dalam diet sekaligus membantu mendapatkan tubuh yang sihat dan bebas daripada masalah obesiti.

Hari ini, Amir nak kongsikan 8 Makanan Berlemak Yang Orang Malaysia Gemar.

2 sudu Ais krim mengandungi 380 kalori
1. Ais Krim
Siapa yang mampu menolak "godaan" untuk menikmati aiskrim dengan keadaan cuaca di Malaysia yang panas, namun perlu diingat, aiskrim mengandungi lemak, gula dan kalori yang tinggi. DUa sudu aiskrim sudah mengandungi 380 kalori bersamanan dengan 42 gram.

1 donut mengandungi 200 kalori
2. Roti Manis Dan Donat
Roti manis seperti roti krim dan coklat sememangnya tinggi dengan kandungan lemak dan karbohidrat. Seketul donat mengandungi sehingga 200 kalori bersamaan dengan 22 gram lemak.

2 keping roti canai mengandungi 600 kalori
3. Roti Canai
Mudah disediakan, mudah didapati dan harganya murah. Tahukah anda? Sekeping rotui canai mengandungi 300 kalori dan selalunya kita akan makan 2 keping skaligus. Jadi, jumlah kalori yang diambil adalah 600 kalori atau 66 gram lemak. Nak bakar kalori ini, anda perlu berlari selama 90 minit. Fuhh..hanya kerana 2 keping roti canai.

1 gelas teh tarik ada 180-240 kalori
4. Susu Pekat Manis
Susu penuh krim ini sememangnya kurang elok untuk kesihatan badan kerana ia mempunyai kandungan lemak yang tinggi. Walaupun ia mempunyai sumber kalsium, tapi pakar pemakanan nasihatkan agar kita ambil susu yang lebih rendah lemak.
1 sudu pekat manis mengandungi 60 kalori. bayangkan dalam 1 gelas teh tarik tu, biasanya pakai 3/4 sudu pekat manis. Agak2nya berapa kalori dlm 1 gelas tu?

1 hidangan lengkap nasi lemak mengandungi 500 kalori
5. Nasi Lemak
Hidangan ini memang sinonim dengan rakyat malaysia. Setiap hidangan asa mengandungi karbohidrat, protein dan lemak. Paling kurang ia mengandungi 390 kalori tidak termasuk sambal, telur rebus, ikan bilis dan kacang.
Secara purata, hidangan lengkap yang mengandungi ayam goreng atau sambal sotong adalah sekitr 500 kalori. Ini bermakna, jumlah lemak yang ada dalam setiap hidangan adalah 55 gram.

Suku cawan mayonis mengandungi 360 kalori
6. Mayonis
1 suku cawan mayonis mengandungi 360 kalori atau 40 gram lemak. Mayonis biasa dihidangkan bersama salad dan juga burger.

1 hidangan mee kari mengandungi 500 kalori
7. Mee Kari
Selalunya hidangan mee kari ini menggunakan santan dan ianmengandungi lebih kurang 500 kalori. Bersamaan 55 gram lemak.

1 hidangan burger mengandungi 475 kalori
8. Burger
Rasanya ramai yang suka makan burger sebagai hidangan "pantas" dan mudah nak beli dimana restoran segera. tahukah anda, 1 hidangan burger yang mempunyai daging kisar yang tinggi nilai lemaknya. Biasanya 1 hidangan ini ada 475 kalori, sebelum masuk dengan keju, sos cili, mayonis, dan telur. Anggaran lemak ialah 53 gram.

Kesimpulan yang boleh Amir buat ialah hendak jaga badan atau kuruskan badan. Anda perlu jaga kalori dan amalkan gaya hidup sihat. Lebihkan sayuran & buahan dalam setiap hidangan.

Amir syorkan amalkan gaya pemakanan mengikut menu suku suku separuh seperti gambar dibawah :)

Menu Suku Suku Separuh


August 07, 2018

Herb-Lax Shaklee Untuk Sembelit

Petang ini, Amir nak kongsikan salah satu produk yang laku bagi orang yang ada masalah "nak melawas" atau sembelit. Produknya ialah Herb-Lax Shaklee untuk Sembelit.

Apa itu Herblax?

Herb-lax membantu masalah sembelit anda

Herblax ni memang kegemaran orang ramai sebab kesannya yang cepat dan harga yang mampu milik. 1 botol, boleh tahan 1 atau 2 bulan penggunaannya.

Kenapa orang sukakannya? Feedback yang biasa kami terima selepas ambil herblax selama beberapa hari (jarakkan 1 hari) ialah badan akan rasa lebih ringan. Selepas itu, customer rasa cergas nak buat kerja.


Apa ingredient Herblax ini?

Ia adalah campuran herba terpilih terbaik dalam bantu mencuci usus. Ada yang pernah dengar quote yang mengatakan
"80% penyakit yang kita hadapi berasal dari usus/perut kita."
Herb-lax dirumus daripada 9 jenis herba

Herb-lax ini dirumus daripada 9 jenis herba iaitu :-
  • Daun Senna 
  • Kulit Pokok Buckthorn 
  • Likuoris 
  • Daun Alfalfa 
  • Akar Culver 
  • Jintan Hitam 
  • Jintan Manis 
  • Akar Rhubarb 
  • Bunga Mallow Biru
Bagaimana Herb-Lax ini Bertindak?

Usus kita ni adalah tempat penyerapan nutrien dari makanan yang kita makan. Apabila usus kita dah lama "tak servis", akan ada banyak kerak di permukaan usus. Jadi, kalau kita makan banyak pun tapi usus kita tidak dapat menyerap nutrien secara efisien.

Apabila badan kita tidak dapat nutrien secukupnya, kesan lain akan timbul seperti banyak penyakit lain. Dan kebiasaanya, bila usus kita sangkut dengan kerak-kerak tadi. Ia akan membuatkan perut kita tak selesa dan rasa sembelit. Itu yang ada 2-3 hari sekali baru nak membuang.

Perbezaan usus bersih dan usus kotor
Doktor sendiri sarankan ambilkan buah-buahan atau sayuran untuk melawaskan sistem pencernaan kita. Jika dibandingkan dengan mak ayah atau atuk nenek kita dulu, mereka biasanya makan ulam-ulam dan sayuran bagi melawaskan perut dan usus mereka.

Berbanding dengan kita di zaman serba canggih ni, biasanya kita jarang ambil buah-buahan atau sayuran. Betul tak?

Apa KEISTIMEWAAN Herblax Shaklee?

Ia adalah campuran proprietari Herb-Lax™ termasuk daun senna, yang digunakan secara tradisional sebagai laksatif semula jadi. Merangsang pergerakan usus untuk melancarkan proses perkumuhan semula jadi tubuh.


Kalau makan Herb-lax ni, tak perlu makan sayur atau buah?

Bukan begitu, sayur dan buah juga perlu dimakan juga untuk khasiatnya. Herb-lax ini hanya membantu melancarkan proses perkumuhan kita sahaja. Dan ia tidak perlu diambil secara kerap. Hanya perlu jarakkan sahaja pengambilannya.


Siapa yang boleh ambil Herb-Lax ini?

Ikut saranan Nutritionist Shaklee. Orang dewasa dan kanak-kanak 12 tahun ke atas boleh ambil 2-4 tablet sekali sehari selepas makan secara selang sehari. Tidak perlu diambil setiap hari.

Untuk kanak-kanak bawah 12 tahun, anda perlu rujuk dengan doktor anda.


Jika ada rakan-rakan atau ahli keluarga anda yang ada masalah sembelit, boleh hubungi kami untuk dapatkan maklumat lanjut seperti no yang tertera dibawah:-

012-2295680 (Nad)
011-20200300 (Hotline)
012-2372641 (Amir)

MSE Legacy Sdn Bhd
Page FB : Kedai Vitamin Bandar Baru Bangi
Your Certified Shaklee Product Consultant

COD Bandar Baru Bangi
Pengeposan ke seluruh Malaysia

August 04, 2018

Testimoni Herbal Blend : HFMD

Pagi ni, Amir nak kongsikan 2 testimoni dari customer yang telah mencuba herbal blend cream pada anak mereka yang terkena penyakit hfmd. Mungkin ada di kalangan pembaca yang ada anak kecil terkena HFMD, kita boleh ikhtiar dengan herbal blend bagi mengurangkan kesan kegatalan pada kulit.

Testimoni 1 : HFMD
"Nampak kurang sikit rashes HFMD anak selepas sapu herbal blend cream"
Ini adalah testimoni dari ibu yang telah sapu herbal blend pada kulit anak beliau selepas 1 hari guna. Herbal blend ini boleh disapu sentiasa kerana ia tidak mempunyai bahan kimia yang berbahaya. Dan ia selamat digunakan pada kulit bayi kecil.


Untuk tahu lebih lanjut, boleh hubungi kami seperti no dibawah

012-2295680 (Nad)
011-20200300 (Hotline)
012-2372641 (Amir)

MSE Legacy Sdn Bhd
Page FB : Kedai Vitamin Bandar Baru Bangi
Your Certified Shaklee Product Consultant

COD Bandar Baru Bangi
Pengeposan ke seluruh Malaysia

August 03, 2018

HFMD : Apa Yang Perlu Kita Tahu?


Penyakit HFMD bermula tahun 1997 di Malaysia

Apa itu HFMD?
Penyakit tangan, kaki dan mulut (HFMD) atau lebih dikenali sebagai penyakit HFMD adalah penyakit yang disebabkan oleh jangkitan virus Coxsackie. HFMD mendapat namanya dari kudis kecil yang terjadi pada tangan dan kaki, dan dalam mulut. Kanak-kanak berumur di bawah 10 tahun sering menghidap jangkitan ini! Tapi, orang dewasa juga boleh terkena virus.

Punca HFMD berlaku

Adakah penyakit HFMD biasa terjadi di Malaysia?
Ya! Menurut rekod Kementerian Kesihatan, laporan yang dikeluarkan menunjukkan penyakit HFMD adalah wabak berkala di kalangan kanak-kanak. Jangkitan pertama yang dikesan di Malaysia pada tahun 1997, Kementerian telah TERPAKSA MENUTUP pelbagai “playschools”, sekolah rendah, pusat penjagaan kanak-kanak atau taska dan tadika untuk membendung penyakit ini.

Tanda dan Gejala HFMD
Bagaimana nak tahu, bayi saya kena penyakit HFMD?
Bayi atau kanak-kanak yang menghidapi penyakit tangan, kaki, dan mulut ini akan berasa tidak sihat. Antara tanda kecil seperti ada kudis lepuh seperti dalam mulut, tangan dan kaki.

Anak anda juga boleh:

  • Sakit tekak
  • Demam ringan
  • Hilang selera makan
  • Ulser pada tekak, mulut & lidah
  • Kelihatan keletihan dan tak bermaya

Kebiasaannya, bayi yang dijangkiti HFMD mungkin tak mahu menyusu atau makan kerana kudis dalam mulut mereka yang sangat menyakitkan.


Apa yang saya perlu buat kalau anak disyaki mengalami HFMD? 

  1. Dapatkan nasihat daripada doktor secepat mungkin jika terdapat tanda-tanda HFMD.
  2. Peka kepada sebarang perubahan tingkah laki anak-anak seperti kurang selesa dan mengantuk.
  3. Segera bawa anak ke hospital jika mereka tidak mahu minum atau makan, muntah berterusan atau mengantuk.
  4. Elakkan menghantar anak yang mempunyai gejala seperti di atas ke tadika, taska atau sekolah.
  5. Sapu dan bersihkan hidung serta mulut anak dengan tisu dan buang tisu yang telah digunakan dengan sempurna.

Bagaimana saya cara jaga bayi yang sakit akibat penyakit HFMD? 
Anda perlu tunggu selama 7 hingga 14 hari untuk penyakit ini reda. Tapi, jika virus sudah merebak ke tangan, kaki dan mulut, mungkin masa yang lama diperlukan.

Walau bagaimanapun, anda boleh menjaga bayi anda dengan cara ini:

  • Di bawah nasihat doktor anda, cuba tangguhkan pemberian paracetamol kepada bayi.
  • Gel untuk pertumbuhan gigi juga boleh melegakan kesakitan bayi anda.
  • Untuk mengelak dehidrasi, terus beri susu badan, formula, atau air dan jus yang dicairkan untuk bayi yang sudah besar.

Clean, Wash, Protect merupakan produk Shaklee untuk mencegah HFMD

Amir doakan agar kita semua dilindungi dari wabak HFMD ini. Kesian bila lihat anak kecil menangis menahan sakit, dan ibu bapa juga terpaksa berkorban demi anak-anak.



August 01, 2018

Promosi Shaklee Ogos 2018

Segment Pertama (1) Promosi Shaklee Ogos 2018
Promosi Shaklee Ogos 2018
Promosi Vivix
Bulan Ogos ini, Shaklee bermurah hati apabila buat promosi bukan 1 atau 2. Tapi mereka bagi 5 promosi skali gus. Promosi yang pertama adalah item exclusive iaitu Vivix yang banyak manfaatnya.

1. Pembelian Twin Pack Vivix (2 botol) akan dapat diskaun 5%, penjimatan RM47.50 setiap set.
2. Pembelian 6 botol Vivix akan dapat FREE 1 botol vivix. Penjimatan sebanyak RM475!!


Bukan itu sahaja, anda boleh beli Red Hot Cooler Bag dengan harga RM8 sahaja apabila beli 2 set Twin Pack Vivix. Berbaloi sangat sebab mudah nak bawa botol vivix ini semasa travel.



Segment Kedua (2) Promosi Shaklee Ogos 2018
Promosi Shaklee Ogos 2018
Promosi Alfalfa
Promosi Shaklee Ogos 2018
Promosi Set Postnatal

Sempena minggu pertama bulan Ogos ini adalah Minggu Penyusuan Ibu Sedunia (Bermula 1 hingga 7 Ogos). Shaklee lancarkan promosi berkaitan dengan Set Postnatal (Set Selepas Bersalin).

1. Promosi Alfalfa dengan setiap pembelian 3 botol (Besar atau Kecil) akan dapat diskaun 5%. 
2. Pembelian 1 set Postnatal akan dapat FREE 1 Beg "Why I Love Shaklee".


Segment Ketiga (3) Promosi Shaklee Ogos 2018
Promosi Youth dengan Free 1 Facial Cleanse Device
Kegunaan Facial Cleanse Device
Shaklee masih meneruskan promosi Set Youth Skincare kerana ia adalah produk skincare Terbaik yang pernah dihasilkan selepas 8 tahun kajian. Malah, kami ada beberapa testimoni pengguna Youth yang telah mencubanya, dan hasilnya sangat mengkagumkan. Ada yang mendapat kesan seawal 1 minggu selepas memakainya.

Cuma promosi kali ini, Shaklee bawakan khas 1 Facial Cleanse Device yang banyak fungsinya selain menanggalkan makeup di muka. Malah ia sesuai untuk digunakan untuk mengurut dan menanggalkan kulit mati pada badan.



Segment Keempat(4) Promosi Shaklee Ogos 2018
Promosi Shaklee Baby Set
Promosi Shaklee Baby Set diteruskan lagi dari bulan lepas dengan pembelian Buy 1 Get 1 secara PERCUMA. Harga untuk 2 set ini hanya RM 360 sahaja.


Kepada para pembaca yang ingin dapatkan lebih maklumat mengenai promosi Shaklee, boleh hubungi kami seperti no yang tertera dibawah 

012-2295680 (Nad) 
011-20200300 (Hotline) 
012-2372641 (Amir) 

MSE Legacy Sdn Bhd 
Page FB : Kedai Vitamin Bandar Baru Bangi 

Your Certified Shaklee Product Consultant 
COD Bandar Baru Bangi 
Pengeposan ke seluruh Malaysia

Disclaimer

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...