Herb-Lax Shaklee Untuk Sembelit

Petang ini, Amir nak kongsikan salah satu produk yang laku bagi orang yang ada masalah "nak melawas" atau sembelit. Produknya ialah Herb-Lax Shaklee untuk Sembelit.

Apa itu Herblax?

Herb-lax membantu masalah sembelit anda

Herblax ni memang kegemaran orang ramai sebab kesannya yang cepat dan harga yang mampu milik. 1 botol, boleh tahan 1 atau 2 bulan penggunaannya.

Kenapa orang sukakannya? Feedback yang biasa kami terima selepas ambil herblax selama beberapa hari (jarakkan 1 hari) ialah badan akan rasa lebih ringan. Selepas itu, customer rasa cergas nak buat kerja.


Apa ingredient Herblax ini?

Ia adalah campuran herba terpilih terbaik dalam bantu mencuci usus. Ada yang pernah dengar quote yang mengatakan
"80% penyakit yang kita hadapi berasal dari usus/perut kita."
Herb-lax dirumus daripada 9 jenis herba

Herb-lax ini dirumus daripada 9 jenis herba iaitu :-
  • Daun Senna 
  • Kulit Pokok Buckthorn 
  • Likuoris 
  • Daun Alfalfa 
  • Akar Culver 
  • Jintan Hitam 
  • Jintan Manis 
  • Akar Rhubarb 
  • Bunga Mallow Biru
Bagaimana Herb-Lax ini Bertindak?

Usus kita ni adalah tempat penyerapan nutrien dari makanan yang kita makan. Apabila usus kita dah lama "tak servis", akan ada banyak kerak di permukaan usus. Jadi, kalau kita makan banyak pun tapi usus kita tidak dapat menyerap nutrien secara efisien.

Apabila badan kita tidak dapat nutrien secukupnya, kesan lain akan timbul seperti banyak penyakit lain. Dan kebiasaanya, bila usus kita sangkut dengan kerak-kerak tadi. Ia akan membuatkan perut kita tak selesa dan rasa sembelit. Itu yang ada 2-3 hari sekali baru nak membuang.

Perbezaan usus bersih dan usus kotor
Doktor sendiri sarankan ambilkan buah-buahan atau sayuran untuk melawaskan sistem pencernaan kita. Jika dibandingkan dengan mak ayah atau atuk nenek kita dulu, mereka biasanya makan ulam-ulam dan sayuran bagi melawaskan perut dan usus mereka.

Berbanding dengan kita di zaman serba canggih ni, biasanya kita jarang ambil buah-buahan atau sayuran. Betul tak?

Apa KEISTIMEWAAN Herblax Shaklee?

Ia adalah campuran proprietari Herb-Lax™ termasuk daun senna, yang digunakan secara tradisional sebagai laksatif semula jadi. Merangsang pergerakan usus untuk melancarkan proses perkumuhan semula jadi tubuh.


Kalau makan Herb-lax ni, tak perlu makan sayur atau buah?

Bukan begitu, sayur dan buah juga perlu dimakan juga untuk khasiatnya. Herb-lax ini hanya membantu melancarkan proses perkumuhan kita sahaja. Dan ia tidak perlu diambil secara kerap. Hanya perlu jarakkan sahaja pengambilannya.


Siapa yang boleh ambil Herb-Lax ini?

Ikut saranan Nutritionist Shaklee. Orang dewasa dan kanak-kanak 12 tahun ke atas boleh ambil 2-4 tablet sekali sehari selepas makan secara selang sehari. Tidak perlu diambil setiap hari.

Untuk kanak-kanak bawah 12 tahun, anda perlu rujuk dengan doktor anda.


Jika ada rakan-rakan atau ahli keluarga anda yang ada masalah sembelit, boleh hubungi kami untuk dapatkan maklumat lanjut seperti no yang tertera dibawah:-

012-2295680 (Nad)
011-20200300 (Hotline)
012-2372641 (Amir)

MSE Legacy Sdn Bhd
Page FB : Kedai Vitamin Bandar Baru Bangi
Your Certified Shaklee Product Consultant

COD Bandar Baru Bangi
Pengeposan ke seluruh Malaysia

Post a Comment

1 Comments

  1. So far belum try since masih menyusukan anak. so amek Alfalfa. best tuk penghadaman!! :)

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda :)