Testimoni Basic H dan Herbal Blend Untuk HFMD

Testimoni Basic H dan Herbal Blend Untuk HFMD
Testimoni Basic H dan Herbal Blend Untuk HFMD

Sekarang ini, wabak HFMD telah melanda negara kita dan ribuan kanak-kanak dilaporkan terkena jangkitan HFMD. Even orang dewasa juga tidak terkecuali jika sistem imun badan kita lemah. Dari laporan yang dikeluarkan, wabak yang melanda tahun ini telah berevolusi dan lebih mudah merebak.

Hari ini, Amir nak kongsikan 1 testimoni downline kami sendiri apabila anak beliau suspect terkena jangkitan HFMD pada peringkat awal. Apa yang beliau lakukan adalah lebih kepada mengurangkan kesan kegatalan sebab bayi kecil mudah menangis dan mengaru pada tempat yang gatal.

Testimoni Basic H dan Herbal Blend Untuk HFMD
Testimoni Basic H & Herbal Blend

"Ini kaki anak atul. Petang (6 Ogos), anak mula demam. Esoknya, suhu lagi tinggi, masa pagi selasa tu, atul mandikan dengan basic H untuk turunkan suhu badan. Petang tu juga, badan mula keluar ruam. Hari rabu, ruam keluar kat kaki & lengan tapi dah tak demam. Suhu dah normal, ruam kat badan ada berkurangan. Tapi kat kaki dan tangan still keluar. Atul teruskan juga sapu krim herbal blend dan mandikan dengan basic H. Kulit yang ada ruam pun tak kasar. Tak berair dan tak kering. Elok jer


Testimoni Basic H dan Herbal Blend Untuk HFMD
Keadaan kaki anak Puan Atul
Cuma ruam tu nampak pelik, macam lepuh2. Jadi jumaat tu bawa pergi klinik kesihatan. Doktor kata bukan demam campak. Suspect HFMD walaupun kat mulut & lidah tiada ulser. Anak lalu makan, minum pun ok. SO doktor suruh berjaga2. Banyakkan minum air putih. Atul still teruskan sapu herbal blend dan mandikan dengan basic H. ALhamdulillah, hari sabtu. Ruam pada kaki mengering & berkurangan. Ahad makin kurang. Kulit pun lembut jer, sepanjang anak demam & naik ruam, anak memang tak menggaru.

Ini adalah luahan dari downline kami, Puan Atul yang mencuba produk Basic H dan Herbal Blend cream pada anak beliau.



Berminat untuk mencuba salah satu produk Shaklee ini?

Boleh hubungi kami terus seperti no dibawah :-
012-2295680 (Nad) 
011-20200300 (Hotline) 
012-2372641 (Amir) 

MSE Legacy Sdn Bhd
Page FB : Kedai Vitamin Bandar Baru Bangi
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bandar Baru Bangi Pengeposan ke seluruh Malaysia

Post a Comment

0 Comments