Promosi Shaklee Oct 2021

Assalamualaikum semua,

Bulan Oktober ini, Shaklee fokuskan promosi khas untuk kecantikan dan juga tingkatkan sistem imun badan kanak-kanak. Sekarang ni, kita sudah boleh merentas negeri dan melakukan aktiviti luar dalam norma baru.

Keistimewaan Promosi Shaklee pada bulan ini, adalah membantu ibu bapa melindungi anak-anak yang bakal ke sekolah pada bulan November ini dari Covid19 dengan memberikan supplemen terbaik dengan Hero Kiddo.

Promosi Shaklee Oct 2021 - Hero Kiddo
Family Pack - 3 Botol Hero Kiddo

Setiap pembelaian 3 botol Hero Kiddo (Family Pack), anda akan mendapat: 

  • Keahlian Percuma (bernilai RM35)
  • Pengeposan Percuma (bernilai RM10)
  • Non Woven Shaklee kids beg Percuma 

Harga untuk belian Family Pack ini adalah hanya RM 387, anda boleh jimat sehingga RM96.

 

Promosi kedua ialah Youth Skincare bermula dengan 3 produk asas iaitu Youth Cleanser, Youth Night Cream Light dan Moisturizer SPF 50 (dapat secara percuma yang bernilai hampir RM250).

Best kan promosi ni? Kepada yang belum jadi ahli Shaklee lagi, dengan pembelian set ini. Anda akan dapat Free Membership dan Free Postage yer. Jimat dekat RM45 lagi tu.

Kesimpulannya, penjimatan yang bakal anda dapat dekat RM300! Wow

Promosi Shaklee Oct 2021 - Youth Skincare

 

Promosi ketiga masih dengan Youth Skincare, cuma ia bermula dengan 4 produk asas iaitu Youth Cleanser, Youth Toner, Vitamin C Shaklee dan anda bakal dapat Moisturizer SPF 50 secara percuma bernilai hampir RM250.

Set ini juga anda akan dapat Free Membership dan Free Postage dengan penjimatan hampir RM45.

Memang bestkan promosi bulan October ni. So, jangan lepaskan peluang ini yer.

Untuk tahu lebih lanjut mengenai promosi diatas atau sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee. Boleh klik sahaja icon whatsapp di tepi atau klik link ini.




Post a Comment

0 Comments