Agen Shaklee Bandar Baru Bangi - 9 Sebab Anda Mahu Pilih Kami Sebagai Konsultan Shaklee Anda


Assalamualaikum wbt dan Selamat Sejahtera :)

Agen Shaklee Bandar Baru Bangi

Saya Nadiah, Agen Shaklee anda di Bandar Baru Bangi (Seksyen 3, Belakang PETRONAS).


9 Sebab Anda Mahu Pilih Kami Sebagai Konsultan Shaklee Anda

#1 Servis Penghantaran ke rumah anda!

Jika anda perlukan produk Shaklee, inshaAllah saya/suami boleh hantarkan ke tempat anda di kawasan Bandar Baru Bangi secara PERCUMA! Saya dan suami adalah agen Shaklee dan fokus berniaga Shaklee. Jadi inshaAllah kami dapat hantarkan pada bila-bila masa (weekdays/weekend, siang/malam) atas persetujuan bersama :)


#2 Penghantaran Melalui Poslaju / GDex / Citylink ke Seluruh Malaysia!

Kami juga membuat pengeposan ke seluruh Malaysia dengan kos:

Minimum
RM 7 - 10 (semenanjung)
RM 10 (Sabah/Sarawak)

FREE postage
Pembelian melebihi RM 600





#3 Produk Shaklee Ready-stock

Kami sentiasa ada ready-stock produk Shaklee kerana kami restock produk Shaklee minimum 2 kali seminggu. Biasanya lebih dari itu :)




Dan terbaru, kami sudah membuka pejabat di Seksyen 3 untuk lebih mudah para pelanggan untuk bertemu kami.

Staf kami akan membantu anda membuat belian :)


#4 Agen Shaklee Bertauliah

Saya telah menghadiri Wellness Workshop (basic Product Workshop) dan Train The Trainer Workshop (advanced Product Training) dan kini merupakan Certified Shaklee Product Trainer. InshaAllah saya akan bantu anda mencapai kesihatan yang anda inginkan melalui ikhtiar dengan Produk Shaklee.

Telah melepasi ujian kelayakan sebagai Shaklee Product Trainer

Train The Trainer Workshop

Sijil Wellness (Product) Workshop


#5 Pengguna Shaklee Berpengalaman Sejak 2010

Saya merupakan pengguna Shaklee sejak 2010 hingga kini. Secara jujurnya, sejak itu saya tidak cuba produk supplement jenama lain. Dengan ikhtiar ini, Alhamdulillah saya dapat menyusukan 3 anak-anak saya sepenuhnya dengan susu ibu. Walaupun ketika saya hamil, saya tetap menyusukan anak saya. Saya belum berhenti menjadi ibu menyusu sejak anak pertama saya lahir, bersambung kepada anak kedua dan ketiga pula kini.

Saya percaya supplement sangat penting dalam penyusuan, kehamilan, dan berpantang, apatah lagi menjalani kehidupan sebagai seorang ibu, isteri, dan businesswoman.



Suami saya, anak-anak saya, serta keluarga saya juga pengguna Shaklee hingga kini.

Suami saya sebelum ini mempunyai masalah Eczema sejak sekolah menengah. Sehingga sanggup mendapatkan injection untuk meredakan ketidakselesaan. Selepas mengamalkan Vivix, ESP, dan Alfalfa, Alhamdulillah Eczema nya tidak mengganggu hidupnya lagi. Malah rakan-rakan puji kulitnya yang cantik! Baru-baru ini pula ketika di bulan Ramadhan, beliau mengalami kebakaran pada kulit. Dalam masa 3 minggu kulit beliau sudah pulih 99% dengan asbab Produk Shaklee.

Kesan positif selepas kulit suami saya terbakar


Ummi saya menghidap Tibi selepas balik dari menunaikan haji 2014, Alhamdulillah supplement Shaklee sangat membantu.

Abah pula, sakit lututnya semakin berkurangan. Ibu mentua saya sudah semakin kurus, gula dalam darah sudah di tahap normal. Bapa mentua pula sudah berhenti merokok!


#6 Agen Shaklee yang Komited Sejak 2012

Saya mula berbisnes Shaklee sejak Mac 2012. Pada Jun 2013, saya mencapai pangkat tertinggi di dalam Shaklee iaitu Master Coordinator.

Pada Januari 2014 pula, suami saya mula bersama-sama berganding bahu menjalankan bisnes ini setelah berhenti bekerja di Petronas sebagai Human Resource Executive (pengalaman selama 6 tahun).

InshaAllah kami suami isteri komited membantu anda berikhtiar meningkatkan tahap kesihatan anda.


#7 Syarikat Berdaftar Dengan SSM

Kami syarikat berdaftar dengan SSM dengan nama MSE Legacy Sdn. Bhd. (1099010-P) dan mempunyai pejabat di Seksyen 3, Bandar Baru Bangi.


#8 Konsultansi Eksklusif Buat Para Pelanggan Kami

Anda layak mendapatkan konsultansi (after-sales service) dari kami eksklusif buat semua pelanggan kami.


#9 Konsultansi Pantas dan Mesra

Kami boleh dihubungi di 012-229 5680 (Nadiah) / 012-237 2641 (Amir) / 011-20200300 (HOTLINE). Peribadi kami yang ceria inshaAllah membuat anda selesa dan tidak berasa janggal.

Jadi, warga Bandar Baru Bangi yang ingin dapatkan produk Shaklee secara COD atau mahu daftar jadi ahli Shaklee, boleh hubungi kami ya :)

Post a Comment

4 Comments

Terima kasih atas komen anda :)