Testimoni Omega Guard Shaklee - Eczema

Testimoni kali ini datangnya dari Pn Normi, merupakan insan terpilih menghidapi penyakit Eczema ini. Even husband Nad pun mengalaminya dan mereka ini perlu menjaga pantang larang mereka dari segi pemakanan dan juga penjagaan kebersihan diri.

Derita Eczema Selama 30 tahun Berakhir Sejak Amalkan Omega Guard Shaklee



"Saya adalah penderita eczema sejak berumur 3 tahun lagi.. Sejak dari kecil, saya memang mudah jadi gatal2..kadang2 tak tau apa sebabnya..ingat lagi saya bila diserang gatal-gatal hampir seluruh badan.. abah saya terpaksa kutip daun semambu ditepi jalan untuk dibuat bedak dan sapu seluruh badan saya..baru saya boleh tidur.

Derita alahan saya semakin menjadi-jadi bila saya dewasa dan berkahwin..sampai saya dah mempunyai anak empat orang.. alahan tetap tak pernah hilang malah setiap hari menyerang..

Sehingga pernah suatu masa, hampir setiap hari saya ke unit kecemasan untuk dapatkan injection dan saya pernah keguguran kerana itu. Setiap hari saya terpaksa telan ubat tahan gatal..sampai dalam handbag pun wajib ada stok ubat gatal..huhu

Pada usia 33 tahun, saya dipertemukan dengan minyak ikan omega 3 yang saya amalkan sehingga sekarang. Pada mulanya eczema masih menyerang tapi kekerapan sudah berkurang..saya tingkatkan kekerapan pengambilan. Alhamdulillah, serangan eczema semakin lama semakin berkurangan dan sekarang syukur saya sudah hidup bebas dari serangan eczema

Syukur alhamdulillah, saya dah tak perlu ada stok ubat gatal lagi. rasa best sangat..terasa hidup kembali ceria.

Saya memilih omega 3 dari brand shaklee sebab saya sangat yakin dengan kualiti dan ketulenan minyak ikannya. Minyak ikannya diambil dari ikan-ikan kecil laut dalam dan menjalani proses pernyulingan banyak peringkat. Sebab itu saya yakin minyak ikan Omega 3 dari jenama ini bebas pencemaran dan sangat selamat."

- Puan Normi Mohd



MSE Legacy Sdn Bhd
012 229 5680 (Nadiah)
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bandar Baru Bangi
Pengeposan ke seluruh Malaysia

Post a Comment

0 Comments