August 13, 2019

Beach is Peace

Beach is peace ❤️

Alhamdulillah, 1st day raya berjaya juga bawa Triple Z ke Pantai Bukit Kluang. Dah janji dengan diorang ni nak pergi main di pantai kalau balik rumah Tok Bah.

Lihat lah bertapa happy nya mereka ni bila jumpa pantai. 

Syok lepas mandi, dapat makan aiskrem

Ziyad baring macam atas tilam jer

Abi & Ziyani buat kolam

Zahin pun buat kolam sendiri

Gambaran sebenar


Seronok Ziyani sambil baring atas pasir


Ziyani masukkan pasir dalam cawan

Abi pun nak bergambar juga




Location: 38B, Jalan 3/70, Seksyen 3 Bandar Baru Bangi, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor, Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda :)

Disclaimer

Segala testimoni / penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit

Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.