Lindungi Keluarga Anda dengan Pencuci Serbaguna Basic H

Dengan keadaan Covid 19 yang masih berleluasa di Malaysia, adalah lebih baik jika kita dapat melindungi keluarga kita dari terkena jangkitan. Apa yang perlu kita lakukan ialah sentiasa bersih dan kekal selamat dengan pencuci Serbaguna Basic H.

Mainan Kanak-kanak 

Fikiran anda akan tenang apabila mengetahui mainan anak-anak anda adalah selamat dan bersih. Semburkan Basic H pada mainan dan lap bersih.

Telefon Bimbit 

Telefon bimbit terdedah kepada kuman kerana kita membawanya ke mana sahaja, termasuklah ke tandas. Semburkan Basic H pada kain bersih dan lap permukaan telefon anda dengan kerap. 

Quick Tips : Tanggalkan ‘cover’ telefon dan lap hingga betul-betul bersih, termasuklah di bahagian yang sukar dicapai. 

Tombol Pintu 

Ini adalah salah satu objek dalam rumah yang paling kerap disentuh tetapi sering dilupakan dan ia memerlukan pembersihan yang kerap. Hanya semburkan Basic H dan lap hingga bersih! 

Produk Info : Basic H


Kereta (Dalaman dan Luaran) 
Basic H adalah lembut tetapi cukup kuat untuk menjadikan kerja membersih lebih mudah dan berkesan. Semburkan pada bahagian dalaman kereta terutama stereng iaitu bahagian yang paling kerap disentuh. 

Quick Tips : Campurkan 15ml dalam 4.5L air. Cuci satu bahagian kecil pada satu masa. Bilas. Lap cermin depan, pintu dan tombol pintu selepas dibilas; biarkan bahagian lain kering tanpa sebarang tanda atau jalur.

Kerusi Bayi 
Sediakan tempat selamat untuk anak anda walaupun pada waktu makan. Semburkan Basic H pada kerusi bayi dan lap hingga bersih. 

Quick Tips : Jangan risau dengan sepah yang anak anda buat. Basic H berkesan untuk menghilangkan kotoran tanpa meninggalkan sisa berbahaya! 

Semua Permukaan Rumah
Tidak melupakan meja, kerusi, kaunter dapur, sofa kulit dan pokok di dalam rumah, gunakan Basic H pada sebarang permukaan tanpa meninggalkan sisa kotoran.




Troli 
Jaga keselamatan dengan membawa Basic H2® bersama anda ke mana sahaja anda pergi! Semburkan pada pemegang troli. Sembur sedikit pada tangan anda sejurus selepas menyentuh permukaan di tempat awam. 

Kelebihan Basic H 

  • Sangat pekat : boleh membuat 473 botol cecair pembersih! 
  • Pembersih pelbagai guna : menghilangkan kotoran, kesan minyak dan daki hitam daripada sebarang permukaan yang boleh dicuci, dalam dan luar. 
  • Menanggalkan gris dan kotoran degil tanpa meninggalkan sisa yang berbahaya. 
  • Formula yang tidak perlu dibilas, tiada kesan sisa dan tidak meninggalkan kesan kotoran.
  • Tanpa toksik and bahan haruman.

Baca lebih detail tentang Basic H di sini.

Nadiah Suhaidi
Your Certified Shaklee Product Trainer :)
COD Bandar Baru Bangi
Pos ke seluruh Malaysia

Post a Comment

0 Comments