September 20, 2022

CarotoMix Shaklee | Vitamin Untuk Mata

Shaklee memanfaatkan perlindungan antioksidan yang ditemui dalam buah-buahan, sayur-sayuran dan tumbuhan lain untuk hasil pelbagai bentuk karotenoid semulajadi.

CarotoMix ialah pati campuran semula jadi yang unik untuk menyokong kesihatan penglihatan.

Karotenoid adalah pigmen berwarna terang semula jadi yang terdapat dalam buah-buahan dan sayur-sayuran serta kaya dengan kebaikan antioksidan.

CarotoMix Formula Baharu CarotoMax Shaklee Kebaikan Untuk Mata
Apa itu Karotenoid? CarotoMix Shaklee Formula Baru
4 Karotenoid penting
Lutein (5.5mg)
Alfa Karotene (0.85mg)
Likopena (5mg)
Beta Karotene (1.8mg)

Karotenoid adalah pigmen berwarna terang yang terdapat dalam buah-buahan dan sayur-sayuran serta mempunyai pelbagai manfaat antioksida terutamanya untuk kesihatan penglihatan mata. 

CarotoMix Formula Baharu CarotoMax Shaklee Kebaikan Untuk Mata
10 Manfaat CarotoMix Shaklee untuk kesihatan
4 Manfaat Karotenoid 
Lutein
Satu daripada dua karotenoid utama yang ditemui pada retina. Meningkatkan ketajaman penglihatan serta melindungi mata dari cahaya biru daripada skrin digital yang menyebabkan mata kabur, penat dan kering.

Likopena
Karotenoid yang mempunyai aktiviti antioksida yang paling kuat. Melindungi mata daripada tekanan oksidatif dan menyokong penuaan mata yang sihat.

Alfa Karotena & Beta Karotena
Penting untuk penghasilan vitamin A yang membantu meningkatkan penglihatan dalam cahaya malap dan melegakan kekeringan mata dengan menggalakkan penghasilan air mata.
 
CarotoMix Formula Baharu CarotoMax Shaklee Kebaikan Untuk Mata
4 Manfaat Karotenoid untuk kesihatan mata
Keistimewaan Shaklee
CarotoMix membekalkan empat karotenoid penting termasuk alfa dan beta karotena, likopena dan lutein daripada ekstrak pekat.

CarotoMix membekalkan 13.34mg karotenoid dalam setiap hidangan.

CarotoMix Formula Baharu CarotoMax Shaklee Kebaikan Untuk Mata
Harga CarotoMic Shaklee untuk Mata

Harga CarotoMix Shaklee
Harga ahli RM65
Daftar ahli RM35
 
Harga Runcit RM81.25

Testimoni Carotomax Shaklee : Vitamin untuk Mata Rabun

Testimoni Carotomax membantu masalah rabun dan silau

Saya dah ambil 55 botol carotomax. Dulu saya rabun. Dah 5 tahun tak rabun dah. Power saya masa tu, kanan 750 kiri 550. Silau tinggi jugak sebelum amik carotomax. Drive mata wajiblah mata berair pastu sakit kepala. Sekarang, power mata kanan 150, kiri 75. Tak pakai spek pon dah. Pakai contact lens untuk memandu je.

Kat umah tanpa pape medium pun. Lebih lega mcm tu. Selain vitamin, kena jaga makan juga. Amalan-amalan rohani mcm doa-doa pun membantu. Saya rabun sejak darjah 6. Form 2 baru abah saya buatkan spek. Dulu nak kabo mata rabun nak minta buat spek, takut-takut je . Sebab mahal kan. - Puan Aminah Syuhadah

 

Testimoni Carotomax dan Omega
Testimoni ke dua ialah customer yang memberi Carotomax dan Omega Guard untuk 2 orang anak beliau berusia 9 dan 7 tahun. Selepas 2 bulan amalkan secara konsisten, power mata anak beliau ada penurunan. Alhamdulillah
Anda boleh hubungi Amir atau Nad untuk dapatkan nasihat dan produk Shaklee ini.
 


Location: 104, Jln Puisi 1/4, 43000 Bangi, Selangor, Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda :)

Disclaimer

Segala testimoni / penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit

Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.