Ramuan di Dalam Youth Skincare Shaklee

Rangkaian YOUTH Skincare diperbuat daripada bahan-bahan berasaskan botani premium sahaja. Tidak melibatkan haiwan apatah lagi kekejaman.

5 bahan di bawah ialah yang dipanggil YOUTH Complex.

Anggur Muscadine

Polifenol Anggur Muscadine melindungi dan memperbaiki DNA sel, serta menghalang kerosakan kolagen dan elastin.

Anggur Muscadine

Lotus Japonicus

YOUTH Complex digabungkan dengan Lotus Japonicus, mengaktifkan protein YOUTH yang penting untuk penjanaan semula sel kulit untuk menghasilkan lebih kolagen, elastin dan fibrilin. YOUTH Complex dihasilkan bersama dengan Lotus Japonicus dan Schisandra Chinensis Fruit Extract, yang membekalkan lebih banyak nutrien dan tenaga kepada kulit secara berstruktur.

Lotus Japonicus

Ekstrak Apple Stem Cell

Kajian menunjukkan bahawa Apple Stem Cell Extract mengaktifkan dan mempercepat pembaharuan sel kulit supaya kulit kelihatan lebih muda. Ia juga mengekalkan serta memperbaiki tisu kulit supaya kulit kelihatan lebih berseri dan lembut, lebih lama.

Apple Stem Cell

Ekstrak Buah Schisandra Chinensis

Secara tradisionalnya, herba ini digunakan di China, Jepun dan Korea untuk melegakan dan menenangkan keradangan dan kegatalan kulit. Sesuai untuk semua jenis kulit, Schisandra Chinensis Fruit Extract menyokong struktur kulit muda dengan menyuburkan kulit dengan vitamin semulajadi dan antioksidan.

Schisandra Chinensis

Vital Repair+® Complex

Vital Repair Complex+® yang mempunyai pelbagai paten memberikan nutrien antioksida dan vitamin-vitamin penting untuk menghalang radikal bebas yang merosakkan kulit dan menggalakkan tumbesaran sel sihat.

Vital Repair+ Complex

Baca juga: Penerangan Setiap Produk di Dalam YOUTH Skincare.

Baca juga: Koleksi testimoni YOUTH Skincare.



Baca juga: Keistimewaan YOUTH Skincare.



Berminat dengan YOUTH? Klik gambar di bawah untuk menghubungi kami:


Post a Comment

0 Comments