Testimoni Set Bersalin Shaklee: Luka Bersalin Sembuh Sepenuhnya!

Assalamualaikum semua.

Last weekend kami sekeluarga dapat berehat dan jalan-jalan waktu balik ke Bangi. 3 hari cuti, tentu ramai yang balik kampung kan? Waktu balik ke Kerteh haritu (Ahad malam), mula kat tol Gombak, Nad tgk beratur kereta nak masuk KL. Syukur sangat sebab kami menuju ke arah bertentangan. Memang panjang sangat jem! Arah laluan kami smooth je sehingga lah sampai Kerteh. Kami selamat tiba di Kerteh jam 1 pagi. Alhamdulillah.

Actually Nad bukan nak cerita pasal tu. Tapi today Nad nak share testimonial one of my customers, Wawa nama dia. Wawa contact Nad awal bulan lepas, masa tu dia lagi 2 weeks nak habis pantang.

Apa yang menyebabkan Wawa tergerak hati ingin mencuba produk Shaklee ialah kerana:

1. Luka bersalin masih belum sembuh
2. Mahu mencari pengganti kepada set berpantang berasaskan jamu yang dibelikan ibunya untuknya kerana baby meragam apabila consume jamu tersebut
3. Sistem penghadaman tidak lawas
4. Mudah penat kerana berjaga malam dan kuat menyusu

Apabila sudah melahirkan anak, badan kita di dalam proses penyembuhan. Makanan yang sihat dan seimbang sangatlah penting untuk mengembalikan diri kita kepada keadaan yang asal. Especially kalau kita breastfeed baby sepenuhnya. Macam kes Wawa ni, susu Alhamdulillah banyak tapi cepat penat. Itu disebabkan oleh badan yang tak cukup nutrients yang diperlukan.

Pengambilan jamu menyebabkan anaknya meragam kerana jamu ni dari herba-herba dan 'panas' untuk baby yang baru lahir. 'Panas' memang bagus untuk ibunya tapi bukan untuk baby.

Untuk masalah 1, 2, dan 4, Nad mencadangkan Wawa untuk mencuba Vitalea, Vitamin C, dan B Complex kerana vitamin2 ini  membekalkan tenaga untuk Wawa kerana sudah kita maklum, di dalam waktu berpantang ni bukan semua jenis makanan kita boleh makan, kan? So badan kita tak dapat semua nutrients yang diperlukan badan. Sebab itulah Wawa mudah terasa penat. Zinc pula ialah untuk penyembuhan luka-luka dalaman.

Untuk masalah 3, Nad cadangkan pengambilan Lecithin. Lecithin bukan sahaja untuk kurus, untuk fungsi otak, tetapi boleh melawaskan sistem penghadaman.

So pagi hari ni, Wawa contact Nad membawa khabar gembira:



Alhamdulillah, tak sampai sebulan, luka dah pun sembuh dan tiada rasa sakit atau ngilu lagi. Bonus is, masalah dandruff nya juga sudah tiada lagi :)

Dan tadi Wawa order supplements for breastfeeding dan Meal Shakes untuk anaknya pula. Alhamdulillah.

Bagaimana dengan anda, masih tercari-cari set berpantang yang berkualiti? Pilihan ada di depan mata anda ;)

Post a Comment

0 Comments