Testimoni ESP, Omega Guard, Alfalfa Shaklee - Susu Badan Pekat, Berat Badan Turun



"Saya mula consume Shaklee apabila sudah sebulan melahirkan Qayyim. Sebab sebelum ini tak kenal pun Shaklee ni apa. Masa tu air susu kurang.

Borak-borak dengan jiran dan dia perkenalkan Shaklee. Saya mulakan dengan ESP. Sekali cuba terus air susu banyak. Memang jatuh cinta betullah dengan Shaklee. Terus join ahli dan add Omega Guard  dan Alfalfa.

Alhamdulillah, berat pun dah turun banyak. Dari 70 kg sebelum bersalin, dan terkini dah 47 kg. Bonusnya pula, lihatlah anak bujang saya ni. Ummi minum, dia pun dapat manfaatnya. Alhamdulillah.

Qayyim sihat, tak pernah meragam, tak pernah demam, cuma hari tu je hidung berair sikit sebab tersedut air masa mandi. Tapi tetap aktif. Kalau pergi ke mana-mana, mesti ada sahaja yang menegur, menjeling, dan mencuit pipi dia. Terpksalah spare tisu basah dalam beg walaupun nak turun ke kedai. Bukanlah kedekut. Tapi mencegah kan lebh baik dari merawat. Mana tahu kalau makcik-makcik tu belek-belek ayam kat kedai, dicuit pula pipi dia. Lap lah sikit. Hihihi.

Apa-apa pun, Shaklee memang best. Bertambah seronok kerana dapat share dengan kawan-kawan dan bantu ibu-ibu yang lain. Jom terus ber Shaklee." 

- Puan Rashidah





Baca:
Apa itu Set Menyusu Shaklee?
Lagi Testimoni Set Menyusu Shaklee

Nadiah Suhaidi
Shaklee Independent Distributor 
SMS/Whatsapp: 012 229 5680

Post a Comment

0 Comments