September 02, 2014

Testimoni Shaklee Collagen Powder (SCP) - Jeragat Hilang, Kulit Lebih Halus Selepas 6 Minggu


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera semua! Teruja tak tengok gambar ni?

Nad pun teruja! Dari penuh jeragat kepada kulit yang FLAWLESS! Makin cerah pulak tu!

Jom grab Collagen Shaklee bulan ni sementara ada PROMO ni! Masa ni lah nak cuba, kan? :)



Apa itu Collagen Shaklee? Klik di sini.

Untuk Info dan Order:

Nadiah Suhaidi
Shaklee Independent Distributor [ID: 869533]
n_nadiah@yahoo.com 
SMS/Whatsapp: 012 229 5680
www.facebook.com/SihatComelCeria

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda :)

Disclaimer

Segala testimoni / penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit

Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.