January 10, 2016

Giveaway 2 by sovitamin.com dan Travelkaja

Assalamualaikum wbt.

Dah pernah sampai Korea? Nad tak pernah lagi ;)

So kot-kot lah dapat souvenir dari Korea ni kan hehe :)

Set sudu dan chopsticks khas dari Korea

Jom join GA ni. Just klik je gambar kat atas ni :)

All the best!

-Nad-

2 comments:

  1. Sapa g Korea mesti beli ni ek? Put dapat sudu dan garfu :)

    ReplyDelete
  2. Sapa g Korea mesti beli ni ek? Put dapat sudu dan garfu :)

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda :)

Disclaimer

Segala testimoni / penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit

Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.