Testimoni Set Kecantikan Shaklee Untuk Kulit Jerawat

Assalamualaikum :)

Harini kami nak share Testimoni Set Kecantikan Shaklee.

Cikpuan ini mengamalkan Vita C dan Alfalfa selama seminggu.

Dan inilah perubahan beliau:


Vita C Shaklee ni lain dari yang lain sebab ianya Sustained Release. Maksudnya 500mg dalam 1 tablet tu tidak dilepaskan terus semuanya apabila kita makan. Tetapi dilepaskan 100mg setiap jam! Sebab badan kita cuma boleh serap 100mg Vitamin C sahaja dalam 1 masa. Next hour boleh serap another 100mg dan begitulah seterusnya.

Jadi kalau anda beli Vitamin C 1000mg sekalipun tetapi tiada Sustained Release ini, 100mg sahajalah yang diserap oleh badan anda. Lagi 900mg akan dibuang oleh tubuh dan masuk dalam air kencing. Tidakkah membazir tu? Nauzubillah.

Sebab itulah Vita C Shaklee memang sentiasa dicari-cari oleh mereka yang mementingkan kesihatan :) Beli yang 500mg, serap 500mg juga inshaAllah!


Alfalfa merupakan pusat pengumpulan segala nutrien. Akar tunjangnya yang mengunjur sedalam enam meter ke bawah mampu menyerap pelbagai zat dan mineral daripada mendapan di dalam tanah, sementeara daunnya mengumpul klorofil yang banyak melalui proses fotosintesis semulajadi. Alfalfa mengandungi vitamin A, C dan E serta kalsium, potasium, fosforus dan zat besi

Alfalfa Complex merupakan satu Formulasi Shaklee Signature yang pada asalnya dibangunkan oleh Dr. Shaklee pada tahun 1950s.
• Sumber semulajadi alfalfa.
• Pil juga boleh dihancurkan dan dicampur ke dalam air
sebagai minuman herba semulajadi.

Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang menghidap lupus eritematosus sistemik perlu meminta khidmat rundingan pakar sebelum mengambil produk ini.



012 229 5680 
Nadiah Suhaidi 
Your Certified Shaklee Product Trainer :) 
COD Shaklee di Bandar Baru Bangi 
Pengeposan ke seluruh Malaysia

Post a Comment

0 Comments