Info Produk: OmegaGuard™

Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.





The Shaklee Difference

Concentrated fish oil

OmegaGuard ™ menyediakan spektrum penuh 7 asid lemak penting Omega-3 tulen, secara semula jadi yang hanya dijumpai dalam ikan laut dalam. Setiap hidangan mengandungi 999mg Omega-3 (546mg EPA yang memberi manfaat kepada kesihatan anda dan DHA 360mg yang penting untuk perkembangan dan fungsi normal).

Triple Molecular Distillation

Untuk memastikan ketulenan dan kualiti minyak ikan dalam OmegaGuard ™, ia menjalani proses penyulingan Triple Molekul moden yang menumpukan asid lemak Omega-3 yang bermanfaat sambil mengeluarkan sebatian berbahaya seperti merkuri, plumbum, kadmium arsenik, dioksin, PBC dan bahan pencemar lain. Proses ini dapat meminimumkan bau hanyir ikan tersebut.

Friends of Sea

Disahkan oleh Friend of the Sea® dengan membantu memastikan hanya minyak ikan berkualiti tinggi sahaja dihasilkan untuk produk Shaklee tanpa merosakkan alam sekitar
Apa lagi yang anda mahukan dari supplement yang berkualiti? Semuanya ada pada supplements Shaklee :)

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Kod Produk 10236 (90 kapsul)

Berminat?
MSE Legacy Sdn Bhd
012 229 5680 (Nadiah)
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bandar Baru Bangi
Pengeposan ke seluruh Malaysia

Post a Comment

0 Comments