March 12, 2019

An Nur Ziyani


Dalam kereta tadi, Abang Zahin dan Ziyad gaduh kat seat belakang.

“Zahin! Ziyad! Minta maaf!”

Dua-dua bujang kaku, taknak minta maaf.

“Cepat! Buat tangan macam ni”, hulur tangan untuk salam).

Zahin dah hulur tangan nak minta maaf, Ziyad pula masih kaku.

“Ziyad! Salam! Cakap minta maaf!”

Ziyad pun minta maaf akhirnya.

“Ok, peluk!”

Macam tak percaya je bila Ummi tengok anak dara Ummi cakap semua ni. Bukan keluar dari mulut Ummi.

Ummi pandang-pandang je Abi. Sambil muka tahan nak gelak pun ada.

Dahlah dia berdiri depan Ummi kat co-driver mengadap belakang. Ummi ghase macam duk depan cermin je. Dia buat sebijik macam Ummi buat. Walaupun ada jugak yang dia improvise 😂

Muka dia konfiden, serius je suruh abang-abang dia berdamai. Nampak je kecik, tapi tegas!

Ada yang berani nak jadi menantu? 🤣


0 comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda :)

Disclaimer

Segala testimoni / penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit

Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.