Testimoni Set Hamil Shaklee: Migrain Hilang Seperti Miracle

Testimoni Set Hamil Shaklee: Migrain Hilang Seperti Miracle
Testimoni Set Hamil Shaklee: Migrain Hilang Seperti Miracle 

"Ketika hamil arwah anak ke-3 pada awal 2012, saya mengalami Pre-Eclampsia dan Hypertension Stage 3 (bacaan Systolic mm Hg sehingga 240+). Perlu makan berjenis-jenis ubat. Antara yang saya ingat ialah Atenolol & Propranolol untuk kurangkan tekanan Darah Tinggi & diletakkan di bilik berasingan, bilik Hypertension.

Lepas bersalin, saya mula migrain. Migrain teruk, hantukkan kepala, tarik rambut sendiri kononnya nak kurangkan sakit. Saya rasa itu effect dari ubatan waktu pregnant cause sebelum ni saya tak pernah migrain sampai berdenyut-denyut satu kepala. Kerja terganggu, menangis tahan sakit.

Awalnya tak nak ambil pain killer kerana bimbang ada effect jangka panjang. At last terpaksa ambil cause tak tahan sangat sakitnya. Hanya Allah swt yang tahu.

MIGRAIN HILANG SELEPAS AMALKAN SET HAMIL SHAKLEE


Sehinggalah saya cuba Shaklee ketika pregnant anak ke-5 akhir 2013 (masa anak ke 4 belum kenal Shaklee). Saya amalkan Set Hamil Shaklee: ESP, B Complex, Ostematrix, Vita C, Omega Guard.
Lepas consume dalam 3 bulan baru saya perasan migrain dah lama tak menyerang. Sakit kepala yang teramat tu dah hilang. Hilang terus! Macam miracle je. (Now dah 10 bulan tak migrain. Alhamdulillah)

SET HAMIL SHAKLEE MULTIFUNGSI


Bila fikir balik, ohhhh rupanya set yang saya ambil tu juga Set Migrain iaitu B Complex dan Ostematrix. Set ni bukan untuk hamil je, multifunction tau. Alhamdulillah lega sangat bila sendiri dapat merasa perubahan positif. Mudah-mudahan dijauhkan dari Migrain sampai bila-bila Aamin.

Berpantang pun masih ambil set sama..penjimatan di situ..bagus kan Shaklee?"

Set Hamil Shaklee OPTIMUM


Apakah yang terkandung di dalam Set Hamil Shaklee dan berapakah pelaburan yang diperlukan? Klik sini.

Mahu baca feedback lain tentang Set Hamil Shaklee? Klik sini.


Hubungi kami jika anda sudah membuat keputusan :)

MSE Legacy Sdn Bhd
012 229 5680 (Nadiah)
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bandar Baru Bangi
Pengeposan ke seluruh Malaysia

Post a Comment

0 Comments