November 14, 2020

Roti Bakar Sapu Unsalted Butter [Resepi Masak]

 
Kalau takde makanan yang sesuai untuk Zafiya, Nad akan buat ni. “Roti bakar sapu unsalted butter potong macam jejari” 

Roti Bakar Sapu Unsalted Butter [Resepi Masak]

  Haa panjang kan nama dia? 😂 

  1. Ambil roti keping 
  2. Bakar atas pan kedua-dua belah 
  3. Letak unsalted butter 1 belah 
  4. Angkat 
  5. Potong macam finger food yang senang si kecik tu pegang 

Verdict? Eceh. Hasilnya? 

Abang kakak Ummi Abi dia pun makan jugak 😂 jadi kenalah buat banyak. 

Satu confirm tak cukup 😆 Selamat mencuba resepi simple sesangat 😁

Location: 104, Jln Puisi 1/4, 43000 Bangi, Selangor, Malaysia

0 comments:

Post a comment

Terima kasih atas komen anda :)

Disclaimer

Segala testimoni / penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit

Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.