September 19, 2016

Testimoni ESP untuk Gastrik oleh Puan Wawa

Dahulu Gastrik Teruk Sampai Pengsan, Kini Tidak Lagi Bergantung Dengan Ubat Gastrik!


Puan Wawa, dahulunya kerap diserang Gastrik, kini mampu tersenyum gembira apabila Gastrik tidak menyerang lagi selepas berikhtiar mengamalkan ESP. Beliau tidak lagi perlu bergantung kepada ubat Gastrik seperti sebelum ini. Baca perkongsian beliau:

"Wawa dulu ada pengalaman gastrik teruk sampai pengsan. Ni waktu zaman belajar 2010/2011.

Tak boleh langsung lapar, tak boleh langsung kenyang. Alih-alih, badan Wawa kurus kering sebab makan cukup syarat saja.

Kat rumah memang prepare ubat gastrik dalam peti ais. Sampai macam kalih dah. Dulu tak suka makan ubat tu sebab rasa macam ubat gigi kan.

Lepas jumpe ESP tahun 2014, wawa makan ESP tak henti sampai sekarang. Alhamdulillah, belum pernah kena gastrik lagi. Ubat pun dah lama tak jumpa."


Testimoni ESP Shaklee untuk Gastrik oleh Puan Wawa


Apa itu ESP? Baca selanjutnya tentang ESP di sini.

Baca testimoni lain tentang ESP di sini.


Hubungi kami jika anda sudah membuat keputusan :)

MSE Legacy Sdn Bhd
012 229 5680 (Nadiah)
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bandar Baru Bangi
Pengeposan ke seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda :)

Disclaimer

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...