Info Produk: Alfalfa Complex Shaklee


Sumber Zat Makanan Semulajadi & Klorofil

Alfalfa merupakan pusat pengumpulan segala nutrien. Akar tunjangnya yang mengunjur sedalam enam meter ke bawah mampu menyerap pelbagai zat dan mineral daripada mendapan di dalam tanah, sementeara daunnya mengumpul klorofil yang banyak melalui proses fotosintesis semulajadi. Alfalfa mengandungi vitamin A, C dan E serta kalsium, potasium, fosforus dan zat besi

Tahukah Anda? Alfalfa dikenali sebagai "Raja Segala Makanan"

Alfalfa Complex merupakan satu Formulasi Shaklee Signature yang pada asalnya dibangunkan oleh Dr. Shaklee pada tahun 1950s.
  • Sumber semulajadi alfalfa.
  • Pil juga boleh dihancurkan dan dicampur ke dalam air sebagai minuman herba semulajadi.
Saranan Pengunaan :
Bagi orang dewasa, 10 tablet sehari.

Baca : Koleksi Testimoni Alfalfa Complex Shaklee

Keistimewaan Alfalfa Complex

Keistimewaan Alfalfa Complex Shaklee

  • Alfalfa Complex adalah Shaklee Signature Formula yang asalnya dibangunkan oleh Dr. Shaklee pada 1950’an. Ditanam di kawasan subur, Antelope Valley, California, Shaklee menuai alfalfa semasa di puncak kematangan - semasa berumur 2 tahun, untuk memastikan anda memperolehi kandungan nutrisi sebaik mungkin. 
  • Selepas dituai, ia diletakkan untuk pengeringan di bawah udara segar dan sinar matahari panas California, dan Shaklee hanya menggunakan serbuk dedaun untuk menghasilkan tablet alfalfa.
  • Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.
10 Manfaat Alfalfa Complex
10 Manfaat Alfalfa Complex

Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang menghidap lupus eritematosus sistemik perlu meminta khidmat rundingan pakar sebelum mengambil produk ini.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos,merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Testimoni Pengguna Alfalfa Complex

"Thank you Yong, cara makan tu. Info untuk orang baru. Ada perubahan, susu makin banyak. Dulu anak nangis bila menyusu, rasa sikit time menyusu. 3 hari ni, takde masalah. Anak tak meragam lagi. Excited sangat sebab ingat nak kena makan ubat. Bagus Alfalfa ni sebab susu nampak putih pekat, lambat betul kenal Shalee ni. Patut ambi set lepas bersalin ni awal-awal lagi. Alhamdulillah"

Testimoni Alfalfa Complex : Gatal Ekzema dah hilang

"Sejak amalkan Alfalfa Complex, gatal ekzema dah tak ada dah. Biasa kena kat ibu jari kaki. Alhamdulillah."
- Puan Siti Madihah -

"Disebabkan resdung yang sangat teruk. Saya mula consume Alfalfa dan Vit C. Tak lama nampak perubahan ketara, tiada lagi gatal hidung, tiada lagi pantang dah boleh makan ayam dan seafood. Kulit muka pun dah tak kusam, paling best dah susah nak naik jerawat"
- Pn. Siti Amaliahtun Shaleha -

Untuk maklumat lanjut berkaitan produk & order, boleh hubungi kami:
Nad : 012-2295680 / Amir : 012-2372641

Post a Comment

0 Comments