Testimoni Set Kecantikan Shaklee: Badan Tak Letih, Liang Roma Mengecil dan Wajah Tak Kusam Lagi

"Hampir sebulan bersama Shaklee. Apa yg mampu saya ckp, I'm in love with Shaklee!!

Ok, awalnya saya cuma nak cari apa2 suplement/vitamin yg boleh kurangkan rasa penat dan letih saya sejak bekerja ni & suplement utk normalkan period cycle saya. Merayau2 kat internet saya terjumpa fb Kedai Triple-S! Godek punya godek, belek punya belek.. Habis blog2 “semuasihatselalu” saya geledah. Dan akhirnya saya beranikan diri inbox Kak Lydzar Rusman . Tanya sikit2 dulu and then after raya tak tahan, set appoitment and terus meet up beliau kat KFC! Huhu..

Pendekan cerita, saya try B-complex and GLA complex

Hari kedua, saya rasa sgt lain mcm, sbb saya da tak penat mcm sebelum-sebelum ni. Selalu, balik kerja mesti tumbang dulu. Kemudian baru sambung nak buat kerja lain. Tapi, sejak ambil B-complex, balik kerja saya boleh buat kerja lain dulu. So, waktu tido saya dah back to normal. Tido cara sehat! Huhu. 

Untuk period cycle, buat masa ni saya belom nmpk perubahan lg. Mgkin take time kot nak normalkan. Tapiiiii.. yang buat saya sgt2 terkejut, kulit muka saya yg dulunya kering dan kusam, sekarang dah nampk makin segar dan pores kat muka dah macam mengecil juga la. Alhamdulillah.

Next target, nak try suplement lain dari Shaklee pula! Betol lah orang ckp, tak kenal maka tak cinta. Sekarang saya share kebaikkan Shaklee dgn Puan Emak dan Encik Abah saya. Alhamdulillah. Mereka pun suka!! ♥ Tengkiu Kak Lydzar!" - Diana Jamal


Untuk Info & Order: 
Nadiah Suhaidi
Shaklee Independent Distributor
SMS/Whatsapp: 012 229 5680

Post a Comment

0 Comments