August 06, 2020

Zoom bersama Roger Barnett, CEO Shaklee

Zoom bersama Roger Barnett, CEO Shaklee
Zoom bersama Roger Barnett, CEO Shaklee. Ada 125 orang yang hadir semasa sesi ini.
 

"Abi, orang ni cakap english. Dia duduk mana?" bertanya si Ziyad bila lihat kami berZoom dengan Mr Roger Barnett.

"Inilah owner Shaklee. Dia duduk di Amerika" 

"Ehhh..Amerika kan banyak orang mati." Laju dia cakap, nasib baik mic tak on. Hehe 

"Haha, ni tak mati la. Sihat lagi sebab tak kena Covid" 

Zoom bersama Roger Barnett, CEO Shaklee
Ziyad pun kusyuk juga dengar Abam Roger bercakap
 

"Owhhh.. Ziyad nak dengar la dia cakap" "Ziyad faham ke dia cakap apa?" bertanya la juga sebab dia nak menyelit kat tengah. 

"Faham" Teruja sangat tengok orang putih cakap direct depan dia termasuk la dengan Abi Ummi ni. Hehe

Location: 104, Jln Puisi 1/4, 43000 Bangi, Selangor, Malaysia

0 comments:

Post a comment

Terima kasih atas komen anda :)

Disclaimer

Segala testimoni / penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit

Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.