September 20, 2022

Koleksi Testimoni Vitamin C Chewable Shaklee

 

Vitamin C Chewable Shaklee: Manfaat, Keistimewaan, Testimoni dan Harga

“Sedap dan saya suka sangat Chewable C Shaklee yang terbaru.

Memang membantu untuk legakan pahit muka dan mula-mula masa alahan. Hisap-hisap sampai tertidur. Lega sangat” – Master Aya Zuki

Vitamin C Chewable Shaklee: Manfaat, Keistimewaan, Testimoni dan Harga

“Vitamin C Chewable ni serius sedap sangat. Bukan anak-anak je suka, ibu dorang pun suka jugak. Rasanya tak masam tak manis.

Nasib baik sedar yang tu Vitamin C, kalau tak dah buat kunyah-kunyah macam gula-gula 😁 Kena sorok botol sebab anak-anak asyik minta je 👍” – Puan Atul Hamid

Vitamin C Chewable Shaklee: Manfaat, Keistimewaan, Testimoni dan Harga

“Sedap rasa lemon. Macam tak cukup makan satu 😀

Bukan anak sahaja yang suka, mak pun suka juga makan. Kira 2 in 1 gitu” – Puan Natrah Nabil

Vitamin C Chewable Shaklee: Manfaat, Keistimewaan, Testimoni dan Harga

“Sedap Vitamin C Chewable Shaklee ni. Masam dia just nice je. Ada pula bau vanilla dalam mulut.

Nice” – Puan Muslihah

Vitamin C Chewable Shaklee: Manfaat, Keistimewaan, Testimoni dan Harga

“Selalunya anak tolak yang masam-masam ni, tapi Vitamin C Chewable ni, anak suka sangat. Siap minta lagi.

Masam dia just nice” – Puan Aishah Abdullah

Jadi, apa tunggu lagi? Jom dapatkan Vitamin C Shaklee hari ini juga. 
Anda boleh hubungi Amir atau Nad untuk dapatkan vitamin C Shaklee ini.

Location: 104, Jln Puisi 1/4, 43000 Bangi, Selangor, Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda :)

Disclaimer

Segala testimoni / penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit

Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.