Testimoni ResV Shaklee


Testimoni ResV Shaklee
Testimoni Pn Irine - Badan rasa energetic dan mudah nak bangun pagi

"Kita consume ResV start dari hari Selasa lepas (Esok genap seminggu). Memang konsisten ambil ResV 2 biji sebelum tidur, tak skip. Sebenarnya hari pertama consume tu memang dah nampak kesan dah sebenarnya. Memang setiap malam tak cukup tidur dan tidur lewat. Try ambil 2 biji ResV, esok tu bangun memang rasa badan tu bertenaga, nak bangun pun mudah, takde liat-liat. Sakit-sakit badan pun kurang tau. Malam tadi test jugak skip ResV, nak tengok ada tak beza kalau tak makan.Memang badan rasa tak energetic, badan rasa tak sedap dan terus laju-laju ambil ResV balik."

Testimoni Puan Lisa - Badan rasa cergas

"Selepas makan ResV ni, badan tak rasa letih walaupun sehari suntuk duduk dalam kelas. Lepas tu, drive balik lagi. Sampai di rumah, tak kelepek pun. Memang best"

Testimoni Pn Farihah - Sihat dan cergas sepanjang Umrah

"Masa buat umrah, saya konsisten ResV. Kami satu keluarga, Allah izinkan sihat dan cergas sehingga kembali ke Malaysia."


Testimoni Pn Noorhazira - Lenguh badan dan leher dah hilang

"Perjalanan yang jauh menyebabkan saya rasa penat dan lenguh sekitar bahu dan leher. Saya terus ambil ResV, Alhamdulillah, rasa lenguh-lenguh semua dah hilang"

Testimoni Pn Noor Izwati - Badan cergas dan tidak mengantuk

"Ibu menyusu pada usia 41 tahun sedikit sebanyak menyebabkan pagi-pagi badan rasa sakit dan mengantuk. Kak Iz ambil OsteNutrix dan ResV. MasyaAllah memang berbeza. Badan cergas dan dah tak mengantuk sepanjang hari"

Testimoni Pn Raden - Susu badan sangat meriah

"Alhamdulillah, Ra bersyukur sangat dapat berpantang dengan Vivix. Lepas habis Vivix, Ra consume ResV. MasyaAllah meriah sangat susu untuk baby."

Testimoni Pn Asnor - Bacaan gula turun dari 19 kepada 6.7

"Mula-mula ambil ResV tu macam tak percaya, tapi selepas 10 hari, MasyaAllah, sangat terkejut dengan kesan ResV. Bacaan gula dari 19 turun ke 6.7"

Testimoni Pn Hazira - Badan kekal cergas dan segar

"Saya terpaksa ulang alik dari perak ke penang. Bagusnya ResV ni, walaupun perjalanan jauh, saya tak mengantuk langsung. Badan cergas dan segar"

Testimoni Pn Dahlia - Kulit semakin sihat dan cerah

Saya ambil ResV sebelum tidur. Selain badan terasa ringan, kulit saya semakin sihat dan cerah."

Kelebihan ResV dan Vivix

Perbandingan ResV dan Vivix

Untuk maklumat lanjut berkaitan produk & order, boleh hubungi kami:
Nad : 012-2295680 / Amir : 012-2372641











Post a Comment

0 Comments