January 23, 2013

Testimoni Vivix: Rokok Rasa Pahit Macam Hempedu

"Mmmm...segan dan agak malu bila ibu kita seorang perokok tegar kan...

Mak saya memang perokok tegar dari usia belasan tahun lagi...bukannya rokok daun..tapi rokok Dunhill... Dulu memang rasa segan dengan kawan2...dengan keluarga bakal suami..tapi tu la...bila kita nasihat...orang tua ni bukannya nak dengar...

Keraplah mak sakit perut yang teruk, mungkin sebab organ dalaman dia dah tak berapa elok kot sebab sekarang umur dia dah 63 tahun.

Tapi Alhamdulillah...awal minggu lepas saya poskan VIVIX kat mak saya...tup tup mak call saya..jeng..jeng..jeng...dia kata ubat apa yang saya bagi dia minum tu??? saya tanya kenapa? Dia kata rokok terasa PAHIT MACAM HEMPEDU!!.dia langsung xleh hisap rokok tu.

Saya kata itula ubat yang saya cari selama ni untuk dia. Alhamdulillah. Dah seminggu dia x beli dan x sentuh langsung rokok. Dia cakap selera makan dia pun makin bertambah. Ramai dah yang tegur cakap dia nampak berisi.

Alhamdulillah, syukur pada Allah. Akhirnya saya jumpa supplement yang betul2 sesuai untuk ibu saya. Tak apa lah keluar duit banyak sikit pun. IBU KITA SEORANG JE. Selagi dia masih ada memang nak tengok dia sihat.

P/S: Ada satu lagi cerita tentang testimoni VIVIX iaitu bapa mentua yang menderita Kencing manis...pun ada perubahan yang ketara." - Puan Izan


Untuk Info & Order: 
Nadiah Suhaidi
Shaklee Independent Distributor 
Shaklee ID - 869533
Email: n_nadiah@yahoo.com 
SMS/Whatsapp: 012 229 5680

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda :)

Disclaimer

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...