October 04, 2015

Balik Kampung Raya 2 Minggu

Alhamdulillah akhirnya dah sampai rumahku syurgaku di Seksyen 7 Bandar Baru Bangi :)

Setelah hampir 2 minggu di kampung (balik raya) hihih.

Beginilah gaya orang kerja sendiri. Time-freedom inshaAllah :D Masa lebih flexible. Cumanya tak boleh malas-malas bekerja! Man jadda wajada :) Jika ada usaha, adalah hasilnya. Shaklee Business is active income business.

Kalau harap duit masuk goyang kaki, melanggar hukum alam juga kan? Nak dapat sesuatu, kenalah buat sesuatu :)

Eh terceloteh tentang bisnes plak hehe.

Closing September pun di kampung juga. Alhamdulillah dipermudahkan walaupun kadang-kadang internet macam chipsmore! Hehe.

Aksi Ziyad yang tak sabar nak balik rumah dah! Actually takut kena tinggal heheh
Ziyani dan Abang Zahin masa dalam kereta :)
Ziyani poo poo 3 kali semalam! Haha. 4 kali berhenti termasuk 2 kali berhenti solat. Total perjalanan Besut-Bangi 9 jam. Kalau tak berhenti 6 jam je lalu LPT :D

Tapi takpelah. Nasib baik ada Che Teng yang bantu Ummi tengok-tengokkan anak-anak syurga ni. Ringan sikit beban inshaAllah :)

Moga bulan ini lebih baik dari bulan yang lalu. Aameen!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda :)

Disclaimer

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...