Testimoni Meal Shakes : Selera Anak Bertambah

Testimoni Meal Shakes : Selera Anak Bertambah

Hari ini Amir nak kongsikan testimoni seorang customer yang risaukan berat anaknya yang underweight. Beliau berikan Meal Shakes selama 2 minggu lebih. Minggu pertama belum ada progress sebab anak ini mungkin perlu adjust tekaknya dengan rasa Meal Shakes. 

Masuk sahaja minggu ke dua, beliau mula perasan yang selsema anaknya, Adam makin sembuh. Batuk pun kadang-kadang sahaja. Yang beliau paling suka ialah time makan. Selera Adam makin bertambah, dulu minum 90ml susu pun susah nak habis. Sedangkan budak seusia beliau minum 180ml dan lebih lagi. 

Sekarang, Adam boleh habiskan 120 ml susu, bubuh semangkuk dan puding 4 ketul. Semalam, makan bubuh habis semangkuk, makan telur goreng mata 1 biji tambah dengan susu 120 ml, 2 kali sebelum tidur.

Parent & Parent in Law beliau pun cakap Adam badan dah makin berisi sedikit berbanding dulu. Alhamdulillah, saya akan teruskan beri Meal Shakes sampai dia besar.

Testimoni Meal Shakes : Selera Anak Bertambah
Promosi Selamat Berpuasa : Meal Shakes
Sebelum itu, Amir nak kongsikan berita baik buat anda yang Shaklee ada buat Promosi Selamat Berpuasa. Dalam promosi ini, ada set Meal Shakes. Sesuai sangat untuk anak-anak yang ingin berpuasa nanti.

Untuk Info dan Order:


Nadiah Suhaidi
Shaklee Independent Distributor [ID: 869533]
SMS/Whatsapp: 012 229 5680

Post a Comment

0 Comments